Rólunk

Cégünk, illetve cégcsoportunk története 2006-ban kezdődött, amikor két fiatalember akkor még mellékállásban megalapította a KumiTrans Korlátolt Felelősségű Társaságot és elkezdett fuvarozási feladatokat elvállalni. Ezek a munkák újságkihordásból és ebéd kiszállításból álltak, amelyeket éjszakai, vagy hajnali időben kellett elvégezni. Két kisméretű kocsival kezdődött a történet, melyet a két fiatalember vezetett. Egy éven belül pontosságuk és elszántságuk olyannyira elégedetté tette Megbízóikat, hogy egyre több feladattal látták el őket, melyek már egész napos elfoglaltságot jelentettek. Ekkor már főállásban végezték a fuvarozási feladatokat.

2007-ben már négy fő és négy autó állt a Megbízók szolgálatában, több olyan céggel együttműködve, akik a magyar kereskedelmi szektor hipermarketjeibe és szakáruházaiba, valamint egyéb viszonteladók számára szállíttattak termékeket.

2008-ban tovább nőtt a repertoár és folyamatos megbízás alapján már házhozszállítási feladatokat is elláttunk egy francia tulajdonú hipermarket számára. Emellett egyéb hipermarketek és szakáruházak eseti házhozszállítási megbízásokkal foglalkoztatták cégünket, valamint olyan nagy logisztikai cégek, mint a Militzer és Münch, DHL, Wincanton is napi szinten adott fuvarozási megbízásokat. Az áruház vezetőinek elégedettsége nyomán további két hipermarket is bizalmat szavazott a cég számára, így

2009-re már további három autó és újabb nyolc ember látta el a rájuk kirótt feladatokat. Mindeközben kialakítás alatt volt egy, a fuvarozási piacon addig nem ismert és azóta is egyedülálló rendszer bevezetése, mely a forgalmazókra kirótt garanciális ügyek minél egyszerűbb lebonyolítását célozta meg. Ez a rendszer a kezdetekben még papír alapon működött és külön táblázatban került a folyamat egyes lépéseinek rögzítése. Kezdetben csak néhány hipermarket és nagykereskedő bízott a rendszer sikerességében, de a következetes munka és Partnereink bizalma nyomán sikerült egy webes felületet kidolgozni, melyet 2010-re már a francia tulajdonú hipermarket lánc minden áruháza használta a garanciális ügyek gyors és hatékony kezelésére. Emellett több országos szervízhálózat és két szakáruház lánc is csatlakozott a Partnereink közé, mert felismerték a rendszer hatékonyságát és felhasználóbarát kezelhetőségét. A rendszer azóta is folyamatos fejlesztés alatt áll és mindenben igazodik Partnereink felmerülő igényeihez és a piac által felállított követelményekhez. A 2010-es év jelentős változásokat hozott a cég életében. Az addigi sikerek nyomán lehetőségünk nyílt egy hipermarket központi házhozszállítási tenderének megpályázására, amelyet sikeresen meg is nyertünk. Ezen munkára létrehoztunk egy projektcéget, melynek a neve KumiSprint Korlátolt Felelősségű Társaság lett. Ez a feladat az áruházláncot és cégünket is addig nem ismert feladatok elé állította, de a kihívásokat közös erővel sikeresen vettük és mára már egy zökkenőmentes és hatékony logisztikai rendszer alapján zajlanak a kiszállítások. Ezen évben már hat autó és nyolc ember dolgozott a KumiTransnál és öt autó, tizennyolc fővel a KumiSprintnél.

Sajnos 2010-re a nagy gazdasági válság több jelentős Partnerünk számára is olyan nehézséget okozott, hogy felhagytak a termékek értékesítésével. Emiatt a KumiTrans forgalma olyannyira megfogyatkozott, hogy már nem volt költséghatékony a működése, ezért beolvasztottuk a megmaradt kocsikat és munkavállalókat a KumiSprintbe, hogy a megmaradt Partnerek igényeit továbbra is kiszolgálhassuk és a már kialakított garanciális rendszer működése is biztosítva legyen. A folyamatos fejlesztések és munkatársaink pontos és hatékony munkavégzése a következő három évben újabb Partnerek csatlakozásához vezettek. A megnövekedett igények és a jelentős Partneri állomány növekedés következtében

2013-ban megalapításra került a Kumi Logisztika Korlátolt Felelősségű Társaság, amely átvette a házhozszállítási feladatokat és emellett az új igényként jelentkező raktározási feladatokat lát el. Így a raktárunk mérete is jelentősen megváltozott. Eleinte elég volt egy garázs a csomagok szortírozására, amely tevékenység 2013-ra már egy 550 négyzetméteres raktárcsarnokban zajlik. A KumiSprint a csomagszállításra kezdett koncentrálni és növekedési pályára állt, így havonta köszönthetünk új cégeket Partnereink között. Az online rendszer fejlődése töretlen, köszönhetően többek között a fejlesztéseket végző informatikai cégnek és programozóinak. Ezen sikerek nyomán tervben van egy informatikai cég életre keltése, melynek célja a Partnereink weboldalainak karbantartása, webáruházak létrehozása, programok fejlesztése. Sikereink kulcsa a rugalmasságban, pontosságban és megbízhatóságban, valamint a saját alkalmazásban álló munkatársak elkötelezettségében rejlik.

Ezen erényeknek köszönhetően mára a Kumi cégcsoport 32 főt foglalkoztat teljes munkaidőben és 21 saját tulajdonban álló tehergépkocsit és 2 személyautót üzemeltet. A szezonok által keltett megnövekedett szállítási igényeket két állandó alvállalkozóval és 4-5 fős visszatérő alkalmi munkavállalóval és bérelt gépkocsikkal szolgáljuk ki. A cégcsoport nettó bevétele a kezdeti éves szinten alig 10-12 millió forintról a mai napra már közel 200 millió forintra nőtt és folyamatosan növekszik. Napjaikban a KumiSprint Partnerei között megtalálható számos webáruház, szakáruház, hipermarket és nagykereskedő, több országos szervizhálózat, de egyre nagyobb számban jelen vannak magányszemélyek is, akik a különböző portálokon vásárolnak. A Kumi Logisztika is büszkélkedhet külföldi és magyar tulajdonú Partnerekkel, akik között szintén van hipermarket, szakáruház és nagykereskedő is, de egy-két webáruház is igénybe veszi a raktári szolgáltatásokat. Folyamatos szolgáltatási szerződéssel több, mint ötven Partnerünk rendelkezik és veszi igénybe szolgáltatásainkat és használja online felületünk személyre szabott szolgáltatásait. Sokan még munkavállalóik premizálási rendszeréhez is használják a webes felületet.

Reméljük, hogy elhivatottságunk, rugalmasságunk, gyors és pontos munkavégzésünk a jövőben még több elégedett Partnert csábít cégcsoportunkhoz.